Hej ; p
na jutro muszę napisać pracę z ang. ; //
i jest ona na temat telewizji.
ma być o tv tzn. jakie lubie programy, i zwyczaje oglądania(ile oglądam, kiedy? ) . praca na ok. 10 zdań

jak coś lubię programy muzyczne np. You can dance oraz dramaty, horrory, a z flimów Csi.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:39:26+01:00
Po polsku

Bardzo lubię telewizję. Najbardziej lubię programy muzyczne, horrory, dramaty i CSI. Z programów muzycznych najbardziej lubię You can dance. A CSI to tylko kryminalne zagadki Miami. Moim ulubionym horrorem jest Teksańska Masakra Piłą Mechaniczną. Uważam że najlepszym dramatem jest Zielona Mila. Bardzo często oglądam telewizję.Oglądam ją jak wracam ze szkoły.Lubię też ją oglądać jak odrabiam lekcję i jak idę spać.

po angielsku

I really like television. Most programs like music, horror movies, dramas and CSI. With most music programs like You can dance. And CSI is CSI: Miami only. My favorite horror movie is Texas Chainsaw Massacre. I believe that the best drama is The Green Mile. Very often I see it as television.Watch back from shool.Like also do writing as it seen as a lesson and go to sleep.

chyba dobrze życzę 5
2009-11-15T14:48:42+01:00
I watch TV every day. I usually watch TV for 2-3 hours. My favourite programme is "You can dance". This is programme about dancers who want to win this. The award is scholarship on Broadway. Broadway is the best dance's school in the world. I also like watching horrors and dramas.