Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:24:45+01:00
1. Jak dago masz gry komputerowe?
2. Czy ty grasz w gry komputerowe z ludźmi? kto?
3.Czy ty grasz w gry komputerowe w necie?
4.Jaki system masz ty?

prosze ; ).
2009-11-15T14:25:30+01:00
1. Ile masz gier komputerowych?
2. Czy grałaś kiedyś z innymi w gry komputerowe? Z kim?
3. Czy grałes kiedyś w gry internetowe?
4. Jaki system masz?
2009-11-15T14:38:22+01:00
1.How many computer games have you got?
2.Do you ever play computer games with other people?Who?
3.Do you ever play computer games on the internet?
4.What system have you got?

1. Ile masz gier komputerowych ?
2. Czy ty zawsze grasz w kopmuterowe z jakimiś ludzmi ? kto ?
3.Czy garsz w gry kopmputerowe na internecie ?
4.co zabezpiecza twoj system komputerowy ?