Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:14:57+01:00
Miejscowość,13.09.09
droga Aniu!
?Tak jak ty bardzo lubię przyrodę. Zachwycają mnie drzewa liście kwiaty. Uwielbiam zwierzęta i nie tylko. Najchętnniej całymi dniami bawila bym się w ogrodzie jak ty.
Wiem że mamy dużo wspólnego. Mam nadzieje że kiedyśsię spotkamy
imię
2009-11-15T23:39:07+01:00
Droga Aniu Czuję,że jesteśmy pokrewnymi duszami.Tak jak ty uwielbiam drzewa ,ale nie tylko.Kocham zieleń traw,delikatne pąki kwiatów,śpiew ptaków w cichym zagajniku.Zawsze ilekroć otacza mnie piękno przyrody czuję że naprawdę żyję!Mam nadzieję,że kiedyś będziemy mogły się spotkać,aby razem podziwiać piękno otaczającego nas świata.