Hej :) Chcę zrobić prace na konkurs z niemieckiego, tylko nie bardzo mam pomysł na jaki temat, chodzi o kartkę z pamiętnika ;) B. proszę o pomysł na temat i o rozwinięcie go ;)


Pozdrawiam i z góry dziękuję;)

Proszę o zapisanie komentarzy po polsku ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:35:27+01:00
Możesz napisać np:
- o dniu swoich wakacji
- o wyjeździe do babci (lub jakiejś innej rodziny)
- o pierwszym dniu w nowej szkole
- o spotkaniu z jakąś ciekawą osobą
- o wycieczce klasowej
- o twoim ciekawym spacerze po lesie, parku...

Musi być to dzień warty zapisania w pamiętniku :)
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T14:39:51+01:00
Możesz napisać o twoich wakacjach np. gdzie byłeś i co robiłeś ja tak pisałem i było dobrze.a w połowie możesz napisac Am august... i napisac co robiłeś w sierpniu
2009-11-15T14:42:49+01:00
Może napisz historię jak np. pewnego dnia wracając ze szkoły znalazłas małego szczeniaczka.Był on schowany w krzakach.wziełas go do domu i zaopiekowałas sie nim.Napisz jak sie zachowywał np. był przyjaznie nastawiony do ludzi albo złowrogo.Napisz ze była to np. suczka i jak ja nazwałas.Moze,ze cała twoja rodzina ja polubiła i stała sie członkiem rodziny.Ze nauczyłas ja różnych sztuczek i dobrze sie przy tym bawiłas.Noi na koniec mozesz napisac , ze dzieki niej wydoroslałas i stałas sie bardziej odpowiedzialna :)
pozdrawiam