Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:34:56+01:00
Jakich rodzajów transportu używasz?
I usally travel by bus and cars. Zazwyczaj podróżuję autobusami i samochodami
2009-11-15T14:35:30+01:00
Jakie środki transportu używasz?
I always travel by bus!
Ja zawsze podróżuję autobusem
2009-11-15T14:37:27+01:00
A) What means of transport do you use?
b) Jakich środków transportu używasz?

a) I travel by ... np. cars, trains, aeroplanes.
b) Używam/podrużuje samochodów/dami, pociągów/gami, samolotów/ami.