Odpowiedzi

2009-11-15T14:39:01+01:00
Według mnie człowiek za 1 000 000 lat będzie się o wiele różnił od teraźniejszych. Włosy jego będą dredowate i będą bardzo długie. Ubranie to będzie super sprzęt w którym będzie człowiek trzymał szczoteczkę do zębó itp. Bedzie bardzo mądry a nawet czasami niemowleta beda madrzejsze od dorosłych. Cały będzie bardzo wyskoki i nie będzie na świecie osób poniżej 170 cm.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:41:43+01:00
Czlowiek bedzie tak wysoki ze wszystkie domy beda dwa razy takie jak teraz.
Bedzie mogl pzrechodizc pzrez sciany.
Bedzie mial na glowie w wlosow uplecviony schowek na komorke.
Kolor ich bedzie platynowy.
Jego ubrania beda z milionow ludzkich lez uplecionych u kobiet w dluga opadajaca suknie. u mezczyzn za to "magiczne serdaki i marynarki" beda uplecione z ludzkich mysli. Kazdy bedzie mogl pzrenosic sie w czasie. a nawet dotknac slonca. Ludzie beda tak silni ze beda mogli porzenosic na karku łaki , pola i lasy> Caly swit bedzie jedna wielka bajka.
Serio sama psialam , mysle z epoomoglam i moge liczyc "na najlepsdza odp" Pioozdro
wysililam sie wiec mysle ze to docenisz;]
2009-11-15T14:43:40+01:00
Człowiek za 1 000 000 lat będzie o wiele piękniejszy niż dzisiaj, gdyż rodzice będą mogli ustawić cały wygląd dziecka już w 1 miesiącu ciąży. ubrania noszone przez niego będą automatycznie dostosowywać się do warunków atmosferycznych i najnowszych trendów w modzie. niestety, ze względu na brak wysiłku fizycznego będzie on chuderlakiem pozbawionym choćby najmniejszych mięśni. dodatkowo będzie on cierpiał na otyłość spowodowaną brakiem ruchu. myślę, że ludzie w przyszłości wynajdą jakieś ubrania wyszczuplające i nie będzie tego widac.
1 5 1