1.Obok zdań zawierających prawdziwe informacje wpisz literę P, a obok zawierających fałszywe informacje - literę F.
-Drożdże przeprowadzają proces fermentacji alkoholowej. P/F
-W powietrzu wydychanym znajduję się więcej dwutlenku węgla niż we wdychanym. P/F
-Oddychanie wewnątrzkomórkowe zachodzi bez udziału tlenu. P/F
-Rośliny pobierają więcej tlenu niż same wytwarzają podczas fotosyntezy. P/F
-Glukoza jest produktem oddychania beztlenowego i fotosyntezy. P/F

2.Uzupełnij tabelę (macie w załączniku)

Jak wiecie chociaż jedno zadanie to piszcie z góry bardzo dziękuje!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:45:03+01:00
1) P
2) P
3) F
4) F
5) F

2 nie umiem :(
20 4 20
2009-11-15T14:45:37+01:00
1-P
2-P
3-F
4-F
5-P
tak mi się wydaje
12 2 12
2009-11-15T16:10:03+01:00
-Drożdże przeprowadzają proces fermentacji alkoholowej.-P
-W powietrzu wydychanym znajduję się więcej dwutlenku węgla niż we wdychanym.-P
-Oddychanie wewnątrzkomórkowe zachodzi bez udziału tlenu.-F
-Rośliny pobierają więcej tlenu niż same wytwarzają podczas fotosyntezy.-F
-Glukoza jest produktem oddychania beztlenowego i fotosyntezy.-F
11 3 11