Podaj importowane towary w XVIII wieku :
a)
z europy do ameryki północnej
b)
z europy do afryki
c)
z europy do ameryki południowej
d)
z afryki do ameryki południowej
e)
z afryki do ameryki północnej
f)
z afryki do europy
g)
z ameryki północnej do afryki
h)
z ameryki północnej do ameryki południowej
i)
z ameryki północnej do europy
j)
z ameryki południowej do afryki
k)
ameryki południowej do ameryki północnej
l)
ameryki południowej do europy

3

Odpowiedzi

2009-11-16T18:14:07+01:00
A)szkło,papier,herbata
b)papier,szkło
c)szkło,broń,wyroby metalurgiczne
d)niewolnicy
e)niewolnicy,bawełne
f)niewolnicy,kawe,herbate,zloto,przyprawy
g)broń,
h)maszyny
i)niewolnicy,zloto,
j)przyprawy,
k)kawe,
l)zloto,kawe,przyprawy

troszke malo ale bardzo trudno wogole cos znalezc moze cos pomoze
1 1 1
2009-11-16T18:21:33+01:00
C)broń,wyroby metalurgiczne
a)szkło,herbata
d)niewolnicy
e)niewolnicy,bawełne
i)niewolnicy,zloto,
b)papier,szkło
g)broń,
h)maszyny
k)kawe,
l)zloto,przyprawy
j)przyprawy,
f)kawe,herbate,przyprawy,niewolnicy

wybacz ze pomieszane ale po kolejki nie mogłem znależc
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T23:16:12+01:00
A)papier,herbatę
b)papier,szkło
c)wyroby metalurgiczne, szkło,broń
d)niewolnicy
e)niewolnicy,bawełnę
f)niewolnicy,herbatę,złoto,przyprawy
g)broń
h)maszyny
i)złoto,niewolnicy
j)przyprawy
k)kawę,
l)przyprawy,złoto,kawę


1 3 1