Odpowiedzi

2009-11-15T14:47:48+01:00
Przewodniki:żelazo miedż woda
Izolatory: Drewno szkło
Więcej nie wiem jestem w 5 klasie
1 2 1
2009-11-15T14:50:44+01:00
Przewodniki:
-żelazo
-miedź
-powietrze
-ołów
-woda
-olej
izolatory:
-drewno
-szkło
-parafina
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:51:35+01:00
Drewno - izolator
żelazo - przewodnik
miedź - przewodnik
szkło - izolator
powietrze - przewodnik
ołów - przewodnik
olej - przewodnik
woda - przewodnik
parafina - izolator


:))
1 5 1