Odpowiedzi

2009-11-15T14:51:30+01:00
Rozumiem to tak że zło jest złe i trzeba go zwyciężyć dobrem . Tak to rozumiem


pozdrowienia mam nadzieję że pomogłam :)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:52:40+01:00
To zdanie oznacza , że nie można dać się sprowadzić na złą drogę , a zło należy pokonywać dobrem .
1 5 1
2009-11-15T14:54:53+01:00
Nie grzesz ale grzech dobrymi uczynkami przezwyciężaj
3 3 3