Odpowiedzi

2009-11-15T14:52:08+01:00
Port USB jest uniwersalny w tym sensie, że można go wykorzystać do podłączenia do komputera wielu różnych urządzeń. Rodzaj sprzętowego portu komunikacyjnego komputerów, zastępującego stare porty szeregowe i porty równoległe.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T14:52:55+01:00
USB - uniwersalny port wykorzystywany do podłączania(aparatu, komórki, modemu itp.) do komputera
7 4 7