Puste przestrzenie w niektórych kościach czaszki są nazywane zatokami.Wyjaśnij gdzie znajdują się i jaką funkcję pełnią zatoki a także jakie problemy zdrowotne są niekiedy z nimi związane.
położenie..........................
funkcje............................
\problemy..............................

W mniejsce kropek proszę wpisać poprawne odpowiedzi. dziękuję.;)

3

Odpowiedzi

2009-11-15T15:27:02+01:00
Położenie - zatoki znajdują się w przedniej części czaszki
funkcje - łączą się z drogami, którymi powietrze dociera do płuc, biorą również udział w ogrzewaniu i nawilżaniu powietrza wydychanego przez nos
problemy - nie wiem ;d
1 5 1
2009-11-15T16:34:10+01:00
Problemy: zapalenie zatok - ból, gorączka, zatkany nos
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:23:44+01:00
Położenie - zatoki znajdują się w przedniej części czaszki
funkcje - łączą się z drogami, którymi powietrze dociera do płuc, biorą również udział w ogrzewaniu i nawilżaniu powietrza wydychanego przez nos
problemy - ból, gorączka zatkany nos
1 5 1