Odpowiedzi

2009-11-15T14:57:10+01:00
Nie ma dziś pogody: pogoda jest brzydka, burzliwa, deszczowa.
pogoda ducha: sympatyczność, szczerość, wesołość, piękno w środku.
Będzie pogoda jak się nie poleje z nieba woda: będzie ładna pogoda jak nie będzie deszczu ..;.


licze na najlepsze :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:10:16+01:00
1; kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata.
Znaczy, że w kwietniu występuje duża zmienność pogodowa.
2; W marcu jak w garncu.
Znaczy to, że jest różnie; czasem słońce, czasem deszcz i śnieg.
3; Leje jak z cebra.
Znaczy to, że pada, jest ulewa
4;Deszcz w połowie listopada , pogodę zimy zapowiada.
Znaczy, że jak będzie padać; to będzie mroźna zima, a jak nie to spokojna!
5 4 5