Odpowiedzi

2009-11-15T15:01:12+01:00
1 Chciałabym zadedykować tą książkę osobie która na ta zasługuje, którą bardzo lubię. Dziękuje za to że jesteś .....

2.Serdecznie zapraszamy na wycieczkę do starożytnego teatru greckiego na premierę sztuki pt. "W sercu Grecji" dnia 15.11.2009 roku w godzinach 18.00, 20.00

3
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych na inscenizacje "Antygony" dnia 22 stycznia 2009 roku w sali gimnastycznej w naszej szkole.
uczniowie klasy 3c
3 3 3
2009-11-15T15:03:03+01:00
ZAPROSZENIE

Uczniowie Klasy 6b serdecznie zapraszają :
(imię i nazwisko)
na inscenizację antycznej sztuki - "Antygony", która odbędzie się jutro (tj 14.11.09) w sali gimnastycznej naszego gimnazjum.
Obowiązuje strój galowy.

pzdr. i napisz wiadomosc albo koma czy ci sie podoba ;p
baji xd ;p
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:03:28+01:00
1. Chciałabym zadedykować tą książkę mojej mamie.
Dziękuje ci za to, że nauczyłaś mnie patrzeć sercem i zaraziłaś mnie miłością do książek.

2.Ogłoszenie!
W dniu 20 listopada 2009r odbywać się będzie wycieczka do starożytnego teatru greckiego. Wszystkich chętnych prosimy o skontaktowanie się z naszym biurem podróży. Cena wycieczki wynosi 100zł i włączamy w to dwa posiłki. Wszelkie dodatkowe informacje udostępnione w biurze.

Biuro Podróży, "Samotne słonce"
Nr. kontaktowy: 216174517

3.Zaproszenie
Dnia 18 listopada 2009r w Publicznym Gimnazjum Numer 5 (wpiszesz swój) odbędzie się przedstawienie pt. "Antygona", którą wystawiać będą uczniowie klasy ... (wpisz klasę).
Serdecznie zapraszamy.

Uczniowie klasy...
2 3 2