Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:00:00+01:00
"Nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię" - rozumiem te słowa tak,że ludzie powinni się nawracać,wierzyć w Boga i w historię Kościoła.Najczęściej ludzie się nawracają gdy jest jakaś tragedia lub inna grubsza sprawa. Proszą wtedy o pomoc Boga,tylko nie wiadomo czy wtedy dla niewierzącego Bóg pomoże.
79 4 79
2009-11-15T15:12:47+01:00
Nawracanie się-znaczy ,że jak toś umarł to znowu staje się żywym.
werzyć w Ewangeli-to znaczy wierzyć w słowa boże
32 3 32
2009-11-15T19:15:11+01:00
Słowa nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię rozumię tak ze mamy uczęszczać do kościoła modlić się i wieżyć bibli
27 2 27