Odpowiedzi

2009-11-15T15:05:51+01:00
W staroznych za wygrana byly wreczane wience laurowe a teraz pieniadze, sa inne dytyscypliny sportu sa inne zasady.Odywają się co cztery lata. Mogą brac udziałą kobiety i mężczyżni a w starozytnych tylko mezczyzni. licze na naj odp. :) Pozdr.
20 2 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:06:14+01:00
Wspolczesne:
Odbywaja sie letnie i zimowe
Na widowni zasiadaja wszyscy ludzie
Duzo Dyscyplin sportowych
Zawodnicy maja specialne stroje
Zwyciezcy otrzymuja 3 medale
Starozytne:
Odbywaja sie latem
Widownie tworza jedynie mezczyzni
Dyscyplin jest tylko kilka
Zawodnicy w igrzyskach uczestnicza nago
Przyznawana jest nagroda za 1 miejsce

Mam Nadzieje ze pomoglam :).
;**
38 4 38