Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:05:39+01:00
1.Julita odłożyła pieniądze na prezent imieninowy dla swojej mamy.Za 30 zł,stanowiące 24% zaoszczędzonej kwoty ,kupiła kwiaty .Ile pieniędzy zostało jej na prezent ?

24% z 30 = 24*30/100=7,20zł
30zł-7,20zł= 22,80zł
Odp. Na prezent zostało jej 22,80 zł.

;)
25 3 25
2009-11-15T15:07:16+01:00
30zl - 24% | /24
1,25 - 1 %

100 - 24 = 76 %

76 × 1,25 = 95zl

odp. zastalo jej 95zl na prezent.
26 4 26
2009-11-15T15:09:21+01:00
30zł = 24%
1% = 30zł / 24 = 1,25zł
100% - 24% = 76%
76% = 76 * 1,25zł = 95zł

Odpowiedź: zostało jej 95zł na prezent
pozdr ;)
47 4 47