Odpowiedzi

2009-11-15T15:16:59+01:00
4/17
a) Podaj oznaczeni...
Grób niezna... B4
Katedra św... C1
Teart Wielki - B3
Pałac... D5
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:45:50+01:00
Zad.4/14
a)mapa A
b) mapa B
c) mapa A
d) mysle, ze bardziej przyda sie mapa A poniewaz jest sporzadzona w malej skali i dzieki temu lepiej widac droge do jeziora- Selmęt wielki

zad.4/17
a) grob- B4
katedra-C1
teatr-B3
palas-D5

b) J.Moliera, Senatorska

c) 1 cm-260m
4x260
1km 40m

d) polnocny zachod

e) 2A
zad.3/24
a) spod urzedu miasta idziemy droga lokalna do bialego jaru. wchodzimy na szlak niebieski, idziemy szlakiem niebieskim i mijamy: hotel Morskie Oko, kaplice, poczte i kosciol Wang. Dalej szlak prowadzi granica Karkonoskiego PN. dochodzimy do Polany, mijamy punkt widokowy, dalej idziemy szlakiem niebieskim. dochodzimy do Malego Stawu i schroniska "samotnia"

b) Maly Staw, kosodrzewina, skarpa

c)osobie uczacej sie jazdy na nartach trasa Liczykrupa-jest krotka, a stok ma lagodne nachylenie. osobie, ktora umie jezdzic na nartach- Zbyszek- trasa jest dluga a skok o duzym nachyleniu

d) spod schroniska idzioemy szlakiem niebieskim az do Domu Sląskiego. wchodzimy na szlak czerwony i dochodzimy na szczyt Sniezki.

e) 1602m.n.p.m.- 1200m.n.p.m.= 402m.

zad 4 nie mam.
2 5 2
2009-11-15T15:49:35+01:00
4/14
a) W mniejszej skali sporządzono mapę A
b) Mniejszy fragment powierzchni Ziemi przedstawia mapa B
c) Na mapie B przedstawiono więcej szczegułów.
d) Bardziej przydatna byłaby mapa B na wycieczkę nad jezioro Selmęt Wielki, ponieważ są tam dokładnie opisane ulicei można zobaczyć wszystkie skróty.
4/17
a) Grób nieznanego żołnirza - 4B Katedra św. Jana - 1C
Teatr Wielki - 3B Pałac Staszica -5D
b) J.Moliera, Seratorska
c) 1 cm = 4 cm 4cm x 26000 cm= 104000
Odp. Rzeczywista dlugość to 104000.
d)Wkierunku północnym.
e) 2A, hotel gromada
3/24
a) spod urzędu miasta wyjechać w stronę Hotelu " kolorowa " potem skręcić w stronę hotelu "halny" prosto w stronę stacji benzynowej, prosto do " morskie oko" następnie na północ do "granit" potem na północny - zachód i na północ do punktu widokowego, prosto miąć Domek Myśliwski następnie prosto i na skróty do schroniska.
b)Kosdrzewina, staw, las.
c)osoba ucząca się : wyciąg krzesełkowy liczyrzepa,zbyszek, osoba doświadczona: wyciag oryczkowy złotówka, grosik,euro, ponieważ osoba doświadczona może jechać różnymi wyciągami a osoba ucząca się lepiej aby jechała jednym wyciągiem.
d)ze schroniska iść niebieskim szlakiem turystycznym miną schronisko" strzecha akademicka " i prosto, następnie skręcić na zachód i przejść na północ przez główny szlak sudecki im. M.Ortowicza i na szczyt Snieżki.
e)1445-1200=225.

4/25 nie mam
(mam nadzieje ze chodziło o te zadania. ;) )
1 4 1