Odpowiedzi

2009-11-15T15:15:59+01:00
Korsarz - 30os
pirat - 30os+20%= 36os

20%*30os/100%=6os

szyper- 36os + 10% =39,6os



2009-11-15T15:24:30+01:00
Korsarz-30osób
pirat-20%*30+30=0,2*30+30=6+30=36
szyper-10%*30=0,1*30=3
30-3+27

odp. Na statku Szyper było 27 osób.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:25:30+01:00
30 osób-załoga Korsarza
30 * 20% + 30 - załoga Pirat
30*0,2+30=6+30=36
Załoga Szyper - x osób
(skoro załoga szyper jest 0 10% procent wieksza od załogi pirat to załoga pirat to 90%) 100-90=10
36 - 90%
x - 100%
x=36*100% : 90%= 40

Odp.Na statku Szyper było 40 członków załogi.

1 5 1