Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:20:56+01:00
17 Kwietnia 2005

Dziś było pierwsze zebranie w tym semestrze. Gdy mama wróciła z wywiadówki spodziewałam się czegoś na wzór huraganu. Ku mojemu zdziwieniu było bardzo spokojnie. Mama miała zastrzeżenia co do nieusprawiedliwionych godzin, poza tym było nadzwyczaj spokojnie. Oby już było tak zawsze...
1 5 1
2009-11-15T15:21:44+01:00
Mama wrócila z wywiadówki i mówi do mnie czy jestem zadowolona po mojej minie twarzy. Ja zaskoczona mowie przeciez tylko mam 1 uwage i dwie1, a mama na mnie patrzy jakbym zawaliła caly świat. Po chwili do mnie mówi wszyscy w twojej klasie maja po 4 jedynki, weż sie nie wyróżniaj!


Niewiem czy to miało byc śmieszne czy powazne czy coś pisałam jak mi z głowy lecialo. prosze.
1 5 1
2009-11-15T15:26:06+01:00
Dziś wieczorem moja mama wróciła z wywiadówki w nie za ciekawym humorze. Kiedy weszła do mojego pokoju nie wiedziałam o co chodzi i zapytałam ją co mówili na wywiadówce.
Mama poprosiła mnie abym przyszła do pokoju, ponieważ chce ze mną porozmawiać. W małym, panicznym strachu usiadłam obok niej na kanapie i zaczęła się nasza rozmowa. Na koniec rozmowy okazało się, że mama była zła na moją siostrę Olę, która chodzi do tej samej szkoły a ze mną chciała porozmawiać o wycieczce klasowej do Paryża. Kiedy skończyła się ta rozmowa odetchnęłam z ulgą, że tym razem nie chodziło o moje stopnie.
1 5 1