Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:22:54+01:00
100% to cena garnituru przed obnizka.
100% - 15% = 85% Po obnizeniu cene o 15% garnitur kosztuje 561 zł.
85% - 561 zl
100% - x
85x = 56100zl / :85
x = 660zl
660 zl - 561 zl = 99 zl odp. Cena zmalala o 99 zl.
5 3 5
2009-11-15T15:23:31+01:00
85%-561
1%-6,6
100%-660
660-561=99

Odp:99zł
1 1 1
2009-11-15T15:24:12+01:00
85% z x=561
0,85*x=561
x=660
Garnitur kosztował 660
Cena zmalała o 99zł
1 1 1