Odpowiedzi

2009-11-15T15:29:44+01:00
Te dwa związki według mnie znaczą to samo. znaczą że ktoś pogrążył się w myśleniu.
moja mama pogrążyła się w zadumie 1 listopada na cmentarzu.
tata popadł w zadumę kiedy zobaczył ocenę ze sprawdzianu.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:33:08+01:00
Popaść w zadumę - zastanawiać się, myśleć, rozważać
pogrążyć się w zadumie - zamyślić się,

Wojtek pogrążył się w zadumie nad zadaniem z matematyki.
Mama popadła w zadumę nad obiadem dla rodziny.
1 5 1