Odpowiedzi

2009-11-15T15:28:30+01:00
-złamała zakazy króla
- wszysyc muszą się podporządkować decyzjom króla
-kary obowiązują każdego
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:31:30+01:00
-zakaz wydany przez wladce sluzy dobru panstwa i bezpieczenswtu jego obywateli
-Antygona jako kobieta nie ma prawa glosu
-Kreon jako sprawiedliwy wladca odrzuca wcgledy rodzinne
-uznaje ze bogowie mysla tak jak on i uwarza ze podja wlasciwa decyzje
-lamenty Antygony to tylko pretekst do ujscia od kary
-jego wladza tylko sie liczy
-anarchia i nierzad powinny zostac potepione
-rodzina powinna byc posluszna i zgadzac sie z wola wladcy co dotyczy rowniez Antygony
-nalezy slychac wadcy i przestrzegac zasad panujacych w panstwie i wydanych przez krola

jak mozesz to daj mi naj ;p
3 1 3