Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:29:11+01:00
84%=0,84x
100% - x

x-0,84x=100,8
0,16x=100,8 /:0,16
x=630 kg

odp: Jabłka przed wysuszeniem ważyły 630kg.
15 4 15
2009-11-15T15:29:15+01:00
100%-x
84%-100,8kg
x=100%*100,8/84%
x=120kg
odp: przed ususzeniem ważyły 120kg

sprawdź sam w kalkulatorze 120*84%
9 3 9
2009-11-15T15:33:06+01:00
100,8 kg - waga jabłek po wysuszeniu
x-waga jabłek przed wysuszeniem
100%-84%=16%
100,8 kg - 16%
x kg ------100%

x=100,8kg * 100% : 16% = 10080kg :16= 630kg

Odp.Jabłka przed wysuszeniem ważyły 630kg.
6 3 6