Odpowiedzi

2009-11-15T15:31:47+01:00
P=pi10do2=
od tego co ci wyjdzie odejmij p= pi8do2
2009-11-15T15:38:22+01:00
Pole koła -- pi r kwadrat
czyli pole klombu --- pi * 4 do kwadratu= 16 pi
pole od klombu do krawędzi kończącej scieżkę-- pi * 6do kwadratu= 36 pi
36 pi-16 pi= 20 pi
czyli powierzchnia ścieżki wynosi 20 pi ;]
chyyyyba...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:38:52+01:00
P¹=π r²
P¹=π6²
P¹=36π

(6 to promień koła i dodana do tego szerokość ścieżki)

P²=π r²
P²=π4²
P²=16π

P¹-P²
36π-16π=20π
20*3,14=62,8m²
:)