Jestem chora i nie chce mi sie myslec...

Napisz ogłoszenie do gazetki szkolnej o organizowanych w Twojej szkole zawodach sportowych.
NaCoBeZu:
1*zgodność z poleceniem;
2*miejsce,termin imprezy;
*program imprezy;
3*nagłówek "Ogłoszenie"
4*organizator
5*popr. ortografia i interpunkcja (0 bł)
6*popr.językowa (0 bł)

2

Odpowiedzi

2009-11-15T15:33:56+01:00
OGŁOSZENIE!!!

Dnia 26.11.2009r W naszej szkole odbędą się zawody sportowe.
W programie przewidujemy wiele konkurencji np: skok w dal.
Do wygrania Super nagrody!!!
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału Organizatorzy.

Organizatorzy:
samorząd szkolny.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:35:24+01:00
Uwaga!
Drodzy uczniowie za tydzień(22.11.2009r) w naszej szkole odbędą się zawody sportowe, w których udiał wezmą wszystkie klasy. Impreza odbędzie się na boisku szkolnym. Serdecznie zapraszamy także rodziców ,by dopingowali swoje pociechy.
Dyrekcja szkoły.