Odpowiedzi

2009-11-15T15:39:22+01:00
Predkosc dzwieku = 340 m/s
t = 2 s
w ciagu 1 sek. dzwiek lecial do lasu, w ciagu 1 wracal do chlopca

v = s/t
s = v x t = 340 m
2009-11-15T15:43:26+01:00
Dźwięk przebył drogę szukaną drogę x i z powrotem ze stałą prędkością v = 340 ms/s (prędkość dźwięku w powietrzu o temperaturze około 14 stopni Celcjusza)

2x=v*t
x=v*t/2

x=340 m/s * 2s / 2 = 340m
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:48:08+01:00
T = 2s/2 = 1s
v = 340m/s

s = vt
s = 340m/s *1s = 340m