Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T18:43:33+01:00
Zadania 22 ci nie podam, bo to sama musisz pokolorować...

Zad.2. str.23.
a) Z Legnicy drogą e65 na południe do Jaworu, potem drogą 365 na południowy zachód do Jeleniej Góry, i na koniec drogą e65 na południowy zachód do Szklarskiej Poręby.

b) Bóbr, Nysa Szalona, Kaczawa.

c) Autostrady: 0 kilometrów.
Drogi główne: 12 kilometrów+17 kilometrów=29 kilometrów.
Drogi drugorzędne: 23 kilometry+19 kilometrów=42 kilometry.
Drogi lokalne: 0 kilometrów.
łączna długość trasy: 71 kilometrów.

d) Trzeba jechać przez Jawor do Bolkówki, potem od Jeleniej Góry przez Piechowice do Szklarskiej Poręby. Cały czas jedziemy na południowy achód drogą krajową e65. Alternatywna trasa przejazdu będzie wynosić 71 kilometrów.

e) Według mnie bezpieczniejszą i mniej uciążliwą drogą będzie droga nr 2, czyli ta krótsza. Sądzę tak, ponieważ prowadzi ona przez drogę drugorzędną, na której jest zdecydowanie mniejszy ruch niż na drodze głównej (krajowej). Na drogach, gdzie jest duży ruch przez nieostrożność kierowców, co dziennie jest dużo wypadków, i dlatego radzę nie jechać tą drogą.

plis daj mi naj... była bym happy... :)
2009-11-15T20:45:12+01:00
Strona 23 :

A) z legnicy na poludniowy zachod droga wojewodzka nr 364 do złotoryjii ze zlotoryji droga krajowa nr 328 na poludnie do swierzby ze swierzby droga 365 do jeleniej gory a nastepnie droga krajowa nr E65 do szklarskiej poreby

B) Kaczawa, Bóbr

C)Drogi glowne 17km a grogi drugorzedne 74km

D)Z Legnicy na poludnie droga krajowa E65 do Bolkowa przez Jawor. Z Bolkowa na zachod droga krajowa E65 do jeleniej gory z jeleniej gory ciagle ta sama droga

E)bezpieczniejsza i mniej uciazliwa jest trasa nr 2 pomimo ze jst ona troche dluzsza to prowadzi droga krajowa ktora jest szersza jest mniej zakretow i mamy wiekszy komfort jazdy