Odpowiedzi

2009-11-15T15:56:02+01:00
A) koło=5,3066cm
kwadrat=5,29cm
B) koło=530,66cm
romb=5,2cm
48 2 48
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:07:01+01:00
A) Pole koła:
r=13 mm
P= π r2
P=π 13*13
P=π 169
P~~ 3,14*169
P~~530,66

Pole kwadratu:
bok=23mm
P=a*a
P=23*23
P=529
ODP:Większe jest pole koła.

b)Pole koła:
r=26/2=13 mm
P~~530,66 mm

Pole rombu:
a=26mm
b=40mm

P=a*b /2
P=26*40/2
P=520 mm

ODP:Większe jest pole koła.
202 4 202