Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:48:30+01:00
W polifonii jest wielogłos jednak nie ma głosu dominującego- wszystkie są równorzędne.
W homofonii również jest wielogłos jednak jeden z głosów jest dominujący.
7 4 7
2009-11-15T15:51:17+01:00
Homofonia (jednogłosowość) polega na dominacji melodii prowadzonej w pierwszym głosie, najczęściej jest to głos wykonujący główny temat utworu

polifonia natomiast jest to wielogłosowość , w której równocześnie dwa lub więcej głosów prowadzonych jest niezależnie od siebie
7 4 7