Symbioza to inaczej współżycie dwóch organizmów oparte na obustronnych korzyściach. Jakie korzyści czerpie ukwiał, a jakie pustelnik, które żyją w symbiozie?

- Ukwiał -................

- Pustelnik -...............

Z góry thx za rozwiązanie.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:56:28+01:00
Ukwiał- może się poruszać dzięki pustelnikowi
pustelnik- ma odpowiednia ochronę dzieki ukwiałowi, który swoimi pazydełkami odstrasza potencjalne zagrozenie
5 4 5
2009-11-15T15:56:57+01:00

- Ukwiał - jest przenoszony pzez pustelnika i zapewnia mu pokarm
- Pustelnik -jest chroniony przez ukwial
4 3 4
2009-11-15T15:56:36+01:00
Ukwiał- jak przyczepi się do odwłoku pustelnika to może się wtedy przemieszczać

- pustelnik - ma wtedy ochronę przed innymi zwierzęciami , bo ukwiał wtedy osłania jego odwłok

;)

Miałam to bardzo dawno temu ale myśle że dobrze zrobiłąm;)
3 5 3