Odpowiedzi

2009-11-16T10:49:38+01:00
Wiem tylko co to Hydrosfera- wody podziemnie,powierzchniowe wraz z rzekami ,jeziorami ,lodowcami ,morzami i oceanami.Hydrosfere dzielimy na oceanosfere i wody na lądach .Mam nadzieje ze w jakieś częsci pomogłem.:):D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T13:07:04+01:00
RZEKA OKRESOWA jest to rzeka która płynie regularnie, kiedy pada deszcz a jezeli jest pora sucha rzeka wysycha. No i takie rzeki wystepuja zazwyczaj w klimacie zwrotnikowym.
Wiem tylko tyle :D