Odpowiedzi

2009-11-15T16:04:14+01:00
Pole równoległoboku
P=(6cm*12cm)/2=72cm kwadratowe/2=26cm kwadratowych
36*2=72
72/10cm=7,2cm-druga wysokość
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:04:33+01:00
A= 10 cm - dł. krótszego boku
b= 12 cm - dł. dłuższego boku
c= 6 cm - dł. krótszej wysokości (h1)
d - dł. dłuższej wysokości (h2)
P = dł. krótszej wysokości * dł. dłuższego boku
P = dł. dłuższej wysokości * dł. krótszego boku
P = c * b
P = d * a
c*b=d*a
6*12=d*10
10d=72
d=7.2 cm

Odp. Druga wysokość ma długość 7.2 cm
16 4 16
2009-11-15T16:04:44+01:00
Pole - 12*6=72 - w cm2
72:10=7,2 - w cm
Odp:Druga wysokość ma 7,2cm.
12 4 12