Prezentacja multimedialna w Power Poincie na temat:
"Programy Unii Europejskiej skierowane do młodzieży.".
"Geneza Unii Europejskiej-funkcjonowanie, cele."
Do wyboru jeden albo drugi temat :)
Bardzo mi zależy na tej pracy, a nie posiadam tego programu.
Jeżeli coś to treść mogę przesłać a wykonanie dowolne :]

3

Odpowiedzi

2009-11-15T16:09:33+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T17:38:55+01:00
2009-11-15T18:39:06+01:00