Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:11:56+01:00
100% - 15% = 85% = 85/100

30zł * 85/100 = 25,5zł
8zł * 85/100 = 6,8zł
24zł * 85/100 = 20,4zł

Odp: Materac kosztuje 25,50zł, piłka - 6,80zł, a parasol 20,40zł.
2009-11-15T16:12:51+01:00
Materac kosztuje teraz 25,50.
Piłka 6,80.
a parasol 20,40.
2009-11-15T16:13:29+01:00
Materac 30 zł- (30 zł*15%)= 30 zł- 4,5 zł =25,5 zł
piłka plażowa 8zł- ( 8zł*15%)= 8 zł-1,2 zł= 6,8 zł
parasol plazowy 24 zł- (24 zł*15%)= 24 zł-3,6zł = 20,4 zł