Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:18:02+01:00
Najlepiej włożyć kolorową tkanine do zimnej wody i nałożyć na plame bialą pastą do rąk BHP
2009-11-15T16:21:03+01:00
1.usun sos z tkaniny,namocz,wypierz,zaschniete plamy namocz w bioaktywnym detergencie



2. zamoczyć plame w mleku, potem wyprac tkanine w cieplej wodzie z mydlem
2009-11-15T18:44:01+01:00
Woda +płyn do naczyń
Lub sok z cytryny albo kwasek cytrynowy ;)
Sama testowałam ;)