Odpowiedzi

2009-11-15T16:23:20+01:00
Pole pow. bocznej
5*12+5*12+5*12+11*12=60+60+60+132=312cm kwadratowych
objętość
P graniastosłupa=(5+11*4)/2
P=32cm kwadratowe
O=32cm*12cm=384cm sześcienne
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:32:05+01:00
Pb- Pole powierzchni bocznej
Pc- Pole powiechni całkowitej
Pp- Pole podstwawy
V- objętość
h- wysokość
R- ramie

objętość:
V= Pp*R
Pp=(5+11)*4/2
Pp= 32 cm2
V=32 cm2 * 5 cm
V= 160 cm3

Przepraszam że tylko objętość ale mam nadzieje że chociaż trochę pomogłam.
4 3 4
2009-11-15T19:15:35+01:00
V=Pp*H
V=1/2*(5+11)*4*12
V=1/2*16*4*12
V=384cm³

Pb=2*5*12+5*12+11*12=120+60+132=312cm²
4 3 4