Zad 2.Napisz ogłoszenie o organizowanej przez samorząd szkolny wycieczce do Krakowa.
NaCoBeZu:
1*zgodność z poleceniem
2*cel,koszt,termin wycieczki
3*program wycieczki
4*nagłówek"Ogłoszenie"
5*organizator
6*popr. ortografia,interpunkcja (2 bł)
7*popr.językowa (1 bł)

3

Odpowiedzi

2009-11-15T16:22:52+01:00
OGŁOSZENIE!
Dnia 21.10.09 r. o godzinie 10.00 odbędzie się wycieczka do Warszawy. Wycieczka będzie trwała dwa dni, a jej koszt wyniesie 250 zł. Podróżować będziemy autobusem. W programie wycieczki wstęp do teatru w Warszawie, wyżywienie, nocleg i wiele innych atrakcji.
Samorząd szkolny
1 1 1
2009-11-15T16:24:29+01:00
Ogłoszenie!!!!!
Dnia 26.11.2009r. odbędzie się wycieczka do Krakowa.
Jej celem jest zapoznanie się z legendą o smoki wawelskim i poznanie historii Krakowa jako stolicy Polski. Koszt wycieczki to 55zł.
W trakcie wycieczki odwiedzimy Wawel, Sukiennice i Kościół Mariacki. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wycieczce!

Organizatorzy:
P. Halina Nowak i
p. Elżbieta Kowalska
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:43:27+01:00
Ogłoszenie
We wtorek 7 grudnia organizowana jest wycieczka do muzeum w Krakowie. Koszt wynosił będzie 45 zł. W muzeum zobaczymy wystawę o dorobku naszych przodków, zjemy obiad na mieście, zwiedzimy rynek Krakowski. Chętnych prosimy o zgłaszanie się do członków samorządu uczniowskiego.
Samorząd

Uczniowski
3 4 3