WOS kl. I gim.

1.Skąd ludzie wiedzą jak należy sie zachowac?
2.W jaki sposób rózne normy regulują zachowanie ludzi??
3. Dlaczego zaufanie do innych jest takie ważne??
4.Jakie reguły powinny obowiązywać na lekcji??

prosze o pomoc.
To jest na poniedziałek.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:29:34+01:00
Napisz własnymi słowami.
Ad.1.
Możesz uwzględnić, że niektórych zachowań uczymy się od naszych rodziców, rówieśników. To zależy od środowiska w jakim żyjemy, wychowujemy się.

Ad.2.
Hm... Możesz napisać, że uczymy się niektórych zachowań od innych ludzi, tych złych cech i tych dobrych. Przez to, że inni zwracają nam uwagę, chcemy się doskonalić, być lepsi itp.

Ad.3
Zaufanie jest cechą bardzo ważną, wiąże się ze szczerością, zrozumieniem. Każdy chciałby mieć obok siebie osobę, której może się zwierzyć, porozmawiać, zaufać, pomóc. Bez takich osób czujemy się samotni, niepotrzebni...

Ad.3.
Na lekcji nie powinno się prowadzić zbędnych dyskusji, rozmów nie na temat, nie powinno się przeszkadzać nauczycielowi na lekcji, uszanować starania nauczyciela, mieć do niego szacunek, powinniśmy uważać na lekcji, słuchać, zgłaszać się, być aktywnym itp..

Możesz coś dodać od siebie :)
19 4 19
2009-11-15T17:16:55+01:00
1Ludzie wiedzą jak się zachowywać dzięki wpajanym przez ich rodziców celów praw i wartości jak i politycznych jak i osobistych to właśnie dzięki rodzicom dowiadujemy się otym co wolno a czego njie wolno i dzięki nim rośniemy na dobrych lub złych obywateli .Przeważnie przykład bierzemy z ich zachowania ..

2Niektóre normy reagują na zachowanie ludzi ponieważ to są prawa obowiązki które powniliśmy przestrzegać jeżeli je przestrzegamy to jesteśmy dobrymi obywatelami a jeżeli nie to wychodzimy na huliganów i wyżutków społeczeństwa

3Zaufanie do innych jest jedną z ważniejszych cech jakie posiadamy dzięki zaufaniu do innych wiemy co możemy komu zdradzić do osób dla których mamy większe zaufanie możemy zdradzić więcej bez obawy że to się wyda na światło dzienne .Zaufanie jest ważne w życiu każdego człowieka bo dzięki temu możemy powiedzieć zaufanej osobie co nam na duszy leży...

4Na lekcji powinły obowiązywać reguły ;
po 1 uczniowie powinli zwracać się z godnością do anuczyciela
po 2 uczniowie poinli podnosić rękę gdy chcą podnieść głos
po 3 uczniowie nie powinli przeszkadzać nauczycielowi w pracy
po 4 każdy uczeń powinien przetrzegać swoich obowiązków uczniowskich i przestrzegać prawa kultury osobistej

NO i to na tyle napisałem to własnymi słowami mam nadzieję że pomogłem ... Powodzenia ;d
6 4 6
2009-11-15T17:40:44+01:00
1. - Wynieśli to z domu (tak uczyli ich rodzice)
- Podpowiada im to ich inteligencja, sumienie lub instynkt.
2. "Kodeks drogowy" - reguluje normy zachowania na drodze
" Kodeks karny" - reguluje normy zachowania w społeczeństwie (co jest zabronione, a co nie)
"Zasady Savoir vivre" - zasady dobrego zachowania, "zwyczaje reguł grzeczności"
3. Ponieważ jest to fundament i rzecz niezbędna do udanego życia w każdym społeczeństwie
4. - Mówimy tylko gdy nauczyciel udzieli nam głosu
- Nie rozmawiamy
- Nie jemy ani nie pijemy
- Jesteśmy skupieni na temacie lekcji i na tym co mówi
nauczyciel
3 2 3