Odpowiedzi

2009-11-15T16:25:56+01:00
Odp o 25%

bo jezeli chłopaków jest 62,5% to dziewczyn jest 100%-62,5%=37,5%
4 1 4
2009-11-15T16:28:12+01:00
15 - 62,5 % klasy | / 62,5
0,24 - 1 %

100 - 62,5 = 37,5 %

37,5 * 0,24 = 9

15/9 = 1,7

odp. jest o 1,7 wiecej chlopcow niz dziewczyn
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:32:34+01:00
15 - 62,5%
x - 100%
x= (100%*15) : 62,5
x = 24 <-- liczba uczniów w klasie

24-15=9 <-- liczba dziewcząt w klasie

24 - 100%
9 - x%
x= (100%*9) : 24
x= 37,5

62,5 - 37,5 = 25 %

Odp. Chłopców jest o 25% więcej niż dziewcząt.
5 4 5