Odpowiedzi

2009-11-15T16:33:46+01:00
1. policzyć do 10.
2. zgnieść kartkę papieru.
3. wypłakać się.
4. Nabazgrać coś na kartce.
5. kupić sobie specjalna piłeczkę stresową .
6. wyjść na świeże powietrze.
7. zdrzemnąć się.
8. zjeść coś słodkiego.
9. wyżyć się na pluszaku
10.po uderzać głową o ścianę. ;d

3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:35:44+01:00
Radzenie sobie ze stresem nie jest takie proste jakby to się wydawało ,bardzo dużo ludzi z tym sobie nie radzi.Moim zdaniem jak ktoś jest ze stresowany to najlepszy sposób to:
-pójść na krótki spacer
- posłuchać kojącej muzyki
- zjeść czekoladę
-wejść pod prysznic
-pobiegać na dworze
- obejrzeć dobry film
-dobre towarzystwo
-położyć się spać i odpocząć.
3 5 3