Cats

Cast have got large, green eyes. It's got lonk whiskers. Their ears are protruding and pointed noses. They have got four legs, sharp teeth. People usually give them names. A cat is a friend of people. Cats are nice and friendly pets, people like them to veciprocate.
Proszę o dokładne tłumaczenie;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:37:35+01:00
Koty mają duże, zielone oczy. Mają długie bokobrody. Ich uszy są wystające, a nosy spiczaste. One posiadają 4 nogi, ostre zęby. Ludzie zazwyczaj dają im imiona. Kot to przyjaciel ludzi. Koty są miłymi i przyjacielskimi zwierzętami, people like them to veciprocate -???
2009-11-15T16:43:32+01:00
Koty posiadają duże , zielone oczy. Mają Długie
wąsy. Ich uszy są wypukłe i wskazane nosem. Mają one cztery nogi, ostre zęby. Ludzie zwykle nadają im nazwy. Kot jest przyjacielem ludzi. Koty są miłe i przyjazne zwierzętom, dalej niewiem ale tu sa 2 wyrazy