Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:32:07+01:00
Za:
*marzenia pozwalają zapomnieć o smutkach otaczających nas
*Dają namiastkę czegoś, czego nie mamy
*pozwalają uciec od codzienności
*marząc czujemy się lepiej
*kreują wyobraźnię

Przeciw:
*nie pozwalają skupić się na konkretnych sprawach
*Niektóre się nie spełniają

Nie znam więcej argumentów na to, że marzenia są złe :)
5 4 5
2009-11-15T16:32:32+01:00
Warto marzyc bo moze sie to spełnic
To jakby wyznaczyc sobie jakis cel i dazyc do jego realizacji
wIERZE ZE MARZENIA SIE SPEŁNIAJĄ ALE TRZEBA RÓWNIEŻ POMÓC IM W SPEŁNIENIU
Żeby zrealizowac marzenie trzeba w nie wierzyc
Gdy marzymy to kierujemy sie swoimżyciem tak aby sie spełniło lecz nie zawsze sie to udaje
Cały czas marzymy a gdy sie spełni zaczynamy od nowego marzenia
2 3 2
2009-11-15T16:36:35+01:00
Marzenia pochłaniają nas całościowo. Warto marzyć ponieważ przyprawiają nas one o uśmiech na buzi, stają się naszymi celami, do których dążymy, poprawiają nasze samopoczucie, zabierają pozytywne myśli, dają nam wrażenie, że świat jest piękniejszy.
Jest jeszcze druga strona medalu; marzenia sprawiają, że porównujemy nasze rzeczywiste i fantazyjne dorobki, wprowadzają nas w błąd, często chcielibyśmy więcej niż mamy co może nas doprowadzić nawet do depresji, marzenia często są wyolbrzymione, są w większości nierealne.
Czasem warto marzyć, ale z umiarem i rozsądkiem. Pamiętajmy jednak, że są naszymi aspiracjami w życiu.
5 3 5