Odpowiedzi

2009-11-15T16:33:27+01:00
Mikrodetrytusożercy ---> pantofelek ---> dafnia
wydry morskie ---> jeżowiec ----> glony
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:37:47+01:00
A) mikrodetrytusożercy-pierwotniaki(pantofelek)-dafnia

jeśli pani powie z kąd to masz to powiedz ze w necie dużo czytałaś/eś

b) wydra -jeżowiec-glony

:*
11 3 11
2009-11-15T17:45:37+01:00
A) bakterie > pantofelek > glony
b) glony > jeżowiec > ryby morskie
14 3 14