Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:34:35+01:00
*Miłość platoniczna:
milosc do kogoś kto nas nie kocha
*Miłość matczyna: matki do dziecka
*Miłość braterska: takim uczuciem darzą się przyjaciele
*miłość odwzajemniona: uczucie którym darzymy osobę, która do nas czuje to samo
*miłość spełniona: Miłość której nic nie potrzeba
2009-11-15T16:39:10+01:00
Miłość przyjacielska (kochamy po przyjacielsku)
Miłość Matczyna (Mamy do dziekca itd.)
Miłość do Boga (wiara w Boga)
Miłość zakochanych, romantyczna (kobieta i mężczyzny)
Miłość zakazana (wbrew czyjejś woli)
2009-11-15T16:40:33+01:00
Miłość składa się z 3 elementów:

- przywiązania - jest to bardzo silna potrzeba bycia z drugą osobą, ciągłego przebywania w jej towarzystwie, kontaktu fizycznego i uwagi;
- troski - czyli chęci poświęcenia siebie całego dla dobra drugiej osoby;
- intymności - chęci zjednoczenia się z drugą osobą.