Odpowiedzi

2009-11-15T16:41:18+01:00
1 bo był rycerzem
2.bardzo odważny, nie bał się sam polować na niedźwiedzia
3. Ponad wszystko cenił rycerskie słowo i uważał, że nawet śmierć nie jest w stanie uwolnić go od przysięgi.
4.Zbyszko był uosobieniem wszystkich cnót rycerskich.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:41:35+01:00
1 - dotrzymał słowa, które złożył Danusi gdy jej ślubował
2 - przestrzegał kodeksu rycerskiego
3 - pomagał ludziom bezinteresownie