To jest na technikę ; ))
Są to 2 zadania.

1. Jak można zmniejszyć zużycie wody ( zaoszczędzić wodę) min. 5 myślników. ; )

2.Zastanów się czy odpowiednio wykorzystując środki chemii gospodarczej , możesz przyczynić się do ochrony wód rzek i jezior przed zanieczyszczeniami. Jak to zrobić?
Po lewej stronie spisz ołówkiem swoje pomysły, np. dotyczące środków, piorących, płynów do mycia naczyń itp. ; P

2

Odpowiedzi

2009-11-15T16:48:03+01:00
1.-wymienic końcówki8 wylewek pryszniców na oszczędne;
-stosowac spłuczki dwufunkcyjne;
-kąpac sie pod prysznicem;
-oszczedzac wode przy myciu zębów;
-myć naczynia w zmywarkach;

2.tak..przy wylewaniu scieków wiekszość zanieczyszczeń trafia do rzek lub jezoir.nalezy stosowac środki przyjazne dla środowkiska aby je chronić.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:50:57+01:00
1.
- Dobrym sposobem oszczędzania wody jest także rezygnacja z codziennych kąpieli w wannie pełnej wody i zastąpienie ich szybkim prysznicem, lub po prostu napełnianie wanny tylko w 1/3: pozwoli to zmniejszyć jednorazowe zużycie wody z około 120 do 50 litrów
napraw kapiący kran, przeciekający sedes. W ten sposób ucieka miesięcznie kilkaset litrów wody!
• gdy myjesz zęby - zakręcaj kran
• nie myj naczyń pod bieżącą wodą. Napełnij jedną komorę zlewozmywaka wodą z płynem i w niej oczyszczaj talerze. A płucz pod niewielkim strumieniem z kranu
• ustaw spłuczkę w ubikacji tak, aby napełniała się mniejszą ilością wody. Jeśli masz dom, pomyśl o gromadzeniu deszczówki, którą możesz wykorzystać w toalecie
• zużytą już gdzie indziej wodę (np. z akwarium) możesz wykorzystać np. do podlewania kwiatów
4 3 4