Odpowiedzi

2009-11-15T16:47:08+01:00
Nie ma osoby wierzącej, niepraktykującej. Jeżeli ktoś nie praktykuje to nie wierzy.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:49:48+01:00
,,wierzacy a niepraktykujacy ,, chodzi w tym o to ze pewna blizej nieokreslona osoba wierzy w Boga a nie okazuje tego w widoczny sposob. Np. Ktos ci mowi ze wierzy w Boga ale nie modli sie nie czyta czaspopizm religijnych do kosciola uczeszcza raz na miesiac itd. ,, I dikonaj oceny,,ego nie rozumiem co tu musisz zrobic... mam nadzieje ze pomoglem :)
3 3 3
2009-11-15T17:25:00+01:00
Wierzący a niepraktykujący to znaczy że osoba wierzy w Boga ale nie chodzi do Kościoła ani nie modli się. Moim zdaniem nie ma takiego czegoś że osoba jest wierząca a niepraktykująca,jeśli osoba jest wierząca to i jest praktykująca. Nie można być wierzącym i niepraktykującym. Wiadomo w dzisiejszych czasach ludzie nie mają czasu ale nie wierze że nie mogą poświęcić godziny czasu w niedziele aby iść na Mszę Św. Wiadomo że nie każdy ma ochote codziennie modlić się mam tutaj na myśli odmawiania codzienne pacierza,ale każdy potrafi wstać rano i wieczorem i przeżegnać się :))