Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:58:22+01:00
1. ucho <ludzkie)
M.ucho
D.uchu
C. uchu
B.ucho
N.uchem
Ms.uchu

2.Ucho (dzbana
M.ucho
D.uchu
C.uchu
B.uch
N.(z) uchem
Ms. uchu

3oko(ludzkie)
M.oko
D.oku
C.okami
B.oka
N.okiem
Ms.oku

4.oko(w sieci)
M.oko
D.oka
C.oku
B.oko
N.okiem
Ms.oku

3 4 3
2009-11-15T16:58:35+01:00
Lp ucho ludzkie
M. Ucho
D. Ucha
c.Uchu
B. Ucho
N. z uchem
Msc. o uchu
W. Ucho!

lm.
M. uszy
D. uszu
C. uszom
B.uszy
N. z uszami
msc. o uszach
w. uszy!

lp. ucho dzbana

m. ucho
d. ucha
c.uchu
b.ucho
n.z uchem
msc. o uchu
w. ucho!

lm.
m. ucha
d. uch
c. uchom
b. ucha
n.z uchami
msc. o uchach
w. Ucha!

lp oko ludzkie
m. oko
d. oka
c.oku
b. oko
n. z okiem
msc. o oku
w. oko!

lm
m. oczy
d. oczu
c. oczom
b. oczy
n. z oczami
msc. o oczach
w. oczy!

lp. oko w sieci
m. oko
d. oka
c.oku
b. oko
n.z okiem
msc. o oku
w. oko!

lm.
m. oka
d. ok
c. okom
b. oka
n. z okami
msc. o okach
w. oka!


Nie ma za co;p
4 5 4