Odpowiedzi

  • Only
  • Rozwiązujący
2009-11-15T16:50:27+01:00
- Ten spektakl był wspaniały.
- Nigdy nie widziałem niczego tak pięknego. Te kostiumy, scenografia, akcje, emocje...
- To najlepszy spektakl na jakim byłam.
- Też tak uważam.
- Wybierzemy się do tego teatru jeszcze, prawda?
- Oczywiście.
2 1 2
2009-11-15T16:50:43+01:00
- witaj! co sądzisz o o tym przedstawieniu ?
- cześć, cześć. uważam że było genialne.
- taak! racja. dobrane kostiumy, i przedmioty. coś pięknego!
- bardzo mnie wzruszyłi aktorzy, mieli poczucie swoich rol.
- genialne.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T16:53:57+01:00
-Jak podobał Ci się spektakl?
* Nie spodziewałam się, że będzie taki interesujący.
-Po przeczytaniu recenzji miałam mieszane uczucia jednak podobał mi się szalenie. Szczególnie pięknie zagrała Halina Nowak nieprawdaż?
*Owszem, chociaż widziałam ja już w innej kreacji i tam była o niebo lepsza.
-A jak ogólnie ocenisz widowisko?
*Coś pięknego!!! Reżyseria, scenografia, gra aktorów! Mam nadzieję, że będę miała jeszcze okazję obejrzeć inne spektakle reżyserowane przez Michała Kowalskiego.
4 4 4